Etiketa

Κυριακή, 12 Μαρτίου 2017

Υπάρχουν τρόποι και τρόποι...

Τελικά έχω καταλήξει στο συμπέρασμα, πως όταν κάποιος κάνει ένα λάθος, 
επιλέγει να αντιδράσει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Τρόπος Α:  Παραδέχεται το λάθος του και ζητάει συγνώμη.

(Τι; Αυτό ήταν;;;)

Τρόπος Β:  Δεν θέλει να παραδεχτεί το λάθος του, 
αλλά προσπαθεί να πει συγνώμη.
 Έλα όμως που η συγνώμη δεν λέγεται και εύκολα,
 αφού είναι τόσο δυσκολοπρόφερτη λέξη, 
να, όπως η 5-υδροξυμεθυλοφουρφουράλη,

 (το γνωστό μας HMF),

 οπότε μετά την τρίτη (το πολύ!) προσπάθεια (συγ..., συγ..., συγν...),

 εγκαταλείπει...

Τρόπος Γ: Δεν παραδέχεται το λάθος του και δεν ζητάει συγνώμη, γιατί αλλιώς θα πέσει κατάρα βαριά σε αυτόν και στην οικογένειά του, 

(που θα κρατήσει τουλάχιστον 3 γενιές) 

 ή,
 ακόμα χειρότερα, 

πριν προλάβει καν να ολοκληρώσει τη λέξη, θα πέσει κεραυνός 

και θα τον σκοτώσει ακαριαία...

Τρόπος Δ: Δεν παραδέχεται το λάθος του και δεν ζητάει συγνώμη. 
Αντιθέτως, προσπαθεί ακούραστα να κατασκευάσει το "τέλειο προφίλ", 


ψάχνοντας για λέξεις και φράσεις που "σταλάζουν", όσο το δυνατόν, 

περισσότερη σοφία, 

λέξεις και φράσεις βέβαια, 

ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΟΝΩΝ

που θα μπορέσουν να κρύψουν και να καλύψουν, 
όσο γίνεται καλύτερα, το δικό του ΚΕΝΟ.


Διότι επιτρέψτε μου να καταλήξω, πως ένας άνθρωπος 
που δεν έχει την ΤΟΛΜΗ να σταθεί απέναντι στο λάθος του, 
μόνο ΚΕΝΟ, 

μπορώ να τον χαρακτηρίσω. 

Πόσο μάλλον εκείνον, 
που με την ίδια ευκολία που κηρύττει ΑΞΙΕΣ


όπως ΣΕΒΑΣΜΟΣ και ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ
με την ίδια ευκολία τις καταπατάει για προσωπικά συμφέροντα ... 


Πέμπτη, 9 Μαρτίου 2017

Βασίλισσες 2017: Διαθεσιμότητα

Αγαπητοί φίλοι,

θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε ακόμα μια φορά, για την εμπιστοσύνη που συνεχίζετε να μας δείχνετε και να σας ενημερώσουμε ότι παρότι και φέτος           -όπως και τις προηγούμενες χρονιές-, η αυξανόμενη ζήτηση μας "ανάγκασε" να επεκτείνουμε τη μονάδα παραγωγής βασιλισσών, ήδη είμαστε και πάλι SOLD OUT (ελληνιστί: κλεισμένοι από παραγγελίες, ή στην λαϊκή: έχουμε ξεπουλήσει) μέχρι και αρχές Μαΐου.
Οπότε όσοι ενδιαφέρεστε να παραγγείλετε θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι οι παραγγελίες που δίνονται από τώρα και στο εξής ΔΕΝ θα μπορούν να εξυπηρετηθούν νωρίτερα από τις 5. Μαΐου.
Σας ευχαριστούμε και σας ευχόμαστε μια καλή μελισσοκομική χρονιά!